Ünneprontók Ünnepe

 2009.09.27. 18:05

Ünneperontók ünnepe

 

Főszereplő(k):
Owen Wilson (John Beckwith)
Vince Vaughn (Jeremy Klein)
Rachel McAdams (Claire Cleary)
Christopher Walken (William Cleary)
Isla Fisher (Gloria Cleary)

 

Kiemelten ajánlott!

 

 

Rövid történet:

John és Jeremy esküvőkre járnak "potyázni", azaz lányokat felszedni. Ugyanis a komoly kapcsolatteremtés túl sok bonyodalommal jár... Vannak szabályok, amelyek íratlan törvények, mint pl. lányokat esküvőn, temetésen a legkönnyebb felszedni, és még sok más bölcsesség...

A főszereplőkről:

Owen Wilson: Tőle ugyanazt kapjuk, mint a többi filmjében is, szerintem nem a szinészi játéka teszi őt sikeressé, hanem a jó szerepek, amiket kap. Ettől függetlenül én szeretem a filmjeit.  Ebben a filmben is  megállja a helyét.

Vince Vaughn: Kifejezetten jó ebben a filmben, jól játszik és a szerepe is jó.

Rachel Mcadams: Szerintem jó színész. Jó az arcjátéka. Az ő filmjeit is szeretem.

Isla Fisher: Mit ne mondjak, minden megmozdulását a filmben végignevettem, jó szerepe volt és jól is állt neki...

Christopher Walken: Ugyanolyan higgadtság jellemzi, mint minden filmjében.

Izgalom:

Az elejétől a végéig nevettem a filmen. Nincsnek benne nagy fordulatok, de van esemény a filmben bőven.

Összegzés:

Kiváló film. Nagyon nevetséges. A történet eszéletlen jó. Akárhányszor megnézem mindig nevetek rajta. Aki még nem látta az ne hagyja ki.

2009. szeptember

A bejegyzés trackback címe:

https://filmertekeles.blog.hu/api/trackback/id/tr731411065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása